Pristatymas

  • Gaukite prekes tiesiai į namus ar į biurą (pristatymo būdas - DPD Kurjeris).
    Atsiimkite LPEXPRESS siuntų savitarnos terminale.
    Atsiimkite DPD siuntų savitarnos terminale.
    Atsiimkite Omniva siuntų savitarnos terminale.
    Atsiimkite Lietuvos pašto skyriuje.
      

    Informuojame, kad nuo spalio 26 d. keičiasi DPD siuntų pristatymo tvarka lokalaus karantino zonose:

    Elektrėnų,
    Joniškio,
    Jurbarko,
    Kelmės,
    Klaipėdos,
    Kretingos,
    Marijampolės,
    Pasvalio,
    Plungės,
    Raseinių,
    Skuodo,
    Šiaulių,
    Švenčionių.

    Pagrindiniai pasikeitimai:

    Neteikiama krovos darbų paslauga siuntoms, sveriančioms 80-120 kg.

    .
    Daugiau informacijos apie pasikeitimus - https://www.dpd.com/lt/lt/koronavirusas/ 

     

    Visos parduodamos prekės yra visiškai naujos, originalioje pakuotėje, suteikiama gamintojo garantija (pilna).

    Reali prekės išvaizda kartais gali skirtis nuo pavaizduotos nuotraukoje - kai kuriais atvejais, priklausomai nuo prietaiso modifikacijos, gali skirtis spalva, valdymas, valdymo rankenėlių ar mygtukų išdėstymas.

    Jei Jūsų užsakyta prekė tuo metu yra sandėlyje - ją pristatysime Jums per 1-3 darbo dienas, užsakymo terminą kiekvienu konkrečiu atveju patikslinsime susisiekę su Jumis nurodytais kontaktais. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra - mes su Jumis susisieksime ir informuosime kiek gali trukti pristatymo laikotarpis.
    Užsakymo formavimo metu pastabų lauke galite nurodyti kada pageidaujate gauti prekes.
    Nurodykite ne tik dieną, bet ir valandą. Jei mums kils neaiškumu - mes su Jumis susisieksime.
    Prekių pristatymo (iki namo) paslauga yra mokama. Dėl užnešimo derintis atskirai.

    SVARBU!

    Prekės atsiėmimo metu būtina patikrinti pristatytų prekių išorinę būklę: ar nėra išorinių prekės pakuotės pažeidimų, kurie galėtų įtakoti prekės kokybę. Visas pretenzijas ar pastabas dėl pristatytų prekių kokybės būtina įrašyti prekių priėmimo dokumente prieš pasirašant arba atsisakyti priimti prekes, priešingu atveju yra laikoma, kad prekės yra įteiktos tinkamos kokybės.
    Visos pretenzijos dėl prekių kokybės pablogėjimo ir trūkstamų prekių, kurie atsirado transportavimo metu ir nėra matomas paprastos išorinės apžiūros metu (pastebimas tik išpakavus prekę) transportavimo įmonių yra priimamos per 3 darbo dienas. Todėl, tokiu atveju, būtina susisiekti su mumis kaip įmanoma anksčiau el.paštu info@lukoprekyba.lt, d.d. I-V 9.00 – 18.00 val, kad būtų įvertinta prekės kokybės pablogėjimo kilmė ar trūkstamų prekių ir nekiltų problemų atlyginant žalą (sumažinant prekės kainą, pakeičiant prekę į naują arba grąžinant už prekę sumokėtus pinigus). 
    Prekės pristatomos darbo dienomis I-V nuo 9.00 – 17.00 val. Atskiru susitarimu prekes pristatome savaitgaliais bei švenčių dienomis.