Garantija

  • Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį. Sąskaitoje faktūroje gali būti nurodytas ir kitoks garantinis laikotarpis. 

    Juridiniams subjektams garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus.
    Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, mūsų autorizuoti gamintojo aptarnavimo centrai ją suremontuos nemokamai – tereikia pateikti prekės pirkimo dokumentą.
    Pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.

    Garantija nėra taikoma:

    •prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
    •prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
    •prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
    •prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
    •prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
    •kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
    •jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
    •jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, lizingo sutarties);
    •gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
    •susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
    •informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
    •operacinėms sistemoms, ar kitai programinei įrangai.

    ***Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.
    *** Kilus klausimams dėl įgaliotų gamintojų servisų prašome rašyti info@lukoprekyba.lt arba skambinti telefonu +370 625 01117

    Jei autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tokiu atveju iš autorizuoto aptarnavimo centro Jūs gausite pažymą, kurią pateikus mums el.paštu info@lukoprekyba.lt su pirkimo dokumentu, turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę.

    Jei autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju Jūs turite teisę pasirinkti, nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą), nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu. Jei nuspręsite prekę remontuoti, pasakykite apie tai Jus aptarnaujančiam autorizuoto aptarnavimo centro specialistui.

     

    Atkreipkite dėmesį, kad:

    suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos.
    remiantis LR Civilinio kodekso 6.335 str. pažymime, jog tuo atveju, kai pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo priklausančių kliūčių, garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina, o garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį pirkėjas negalėjo daikto naudotis dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė pardavėjui apie pastebėtus trūkumus ir jeigu ko kita nenustatyta pirkimo-pardavimo sutartyje.
    visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
    informacijai, esančiai informacijos nešikliuose, garantija netaikoma. Išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos. savo galimybes atitinkamų sąlygų laikytis. 

    Visais su serviso darbu, garantijomis susijusiais klausimais kreipkitės info@lukoprekyba.lt arba paskambinę +370 625 01117
    Darbo laikas: I-V 9-18 val.